اپ تایم‌فورفان رو

اتاق فرار بازی آخر
  • امتیاز

    امتیاز

    9.6

  • سختی

    سختی

    9 از 10

  • نفرات

    نفرات

    4 تا 8 نفر

  • زمان

    زمان

    100 دقیقه

Morpheus
18+
standard

سطح طلایی

سطح طلایی چیست؟

اتاق فرار بازی آخر

درباره بازی

وحشت

تئاتر تعاملی

مشاهده بیشتر

داستان بازی

اطلاعات تماس
0902xxx48

آدرس:

تهران، نارمک، خیابان بلال حبشی نبش بوعلی

نظرات272 نظر

پیش درآمد
😌
طراحی دکور
😌
فضاسازی
😌
طراحی معما
😌
سرگرمی
😌
برخورد پرسنل
😌

ما امروز سانس ساعت ۶ بودیم واقعا بهمون حسابی خوش گذشت . تعامل اکبر اقا هم خیلی حالمون و جا آورد . احمد و اکبر هردو عالی بودن، فضاسازی خیلی خیلی خوب بود تو جو سناریو قرار میگیرید و گروه ما با تجربه حدودا ۱۵۰ بازی حسابی ترسید . اگه دنبال ترس و سناریو و فضاسازی هستید و برخورد پرسنل و تعامل براتون مهمه حتما تشریف ببرید. از حق نگذریم اکتور بی نظیری داشتن آقایی که قد خیلی بلندی داری ، اکت هات حرف نداشت خسته نباشی.

با سلام خدمت مجموعه خوب مورفئوس اسکیپ بازی از همه جهت عالی بود اکتورها از جون و دل مایه میذاشتن بسیار ترسناک بود. اکبر با تعامل و شوخ طبع بودنش بازی و جذاب کرده بود موزیکال عالی همه چی خوب بود. یک شب استثنایی برامون شد ممنونم از مجموعه خوبتون خیلی بهمون خوش گذشت. این بازی صد پیشنهاد میشه.

خیلی خوب بود ایده های جدید داشتن ترسشم‌ زیاد بود درکل راضی بودیم و پیشنهاد میکنم میزبان (اکبراقا😂) خیلی خوش برخورد بودن ولی مث اینکه اکتورااز خنده های زیاد ما ناراحت شده بودن

باسلام برخورد مجموعه بسیار محترمانه و قابل تحسین سناریو متفاوت و جذاب که شمارو غرق در بازی میکرد هیجان بازی بشدت بالا و ترسناک پیشنهاد میکنم از دستش ندید

سلام ما سانس ده شب بودیم واقعا عالی بود از هر لحاظ که بگی یک پکیج کامل از یک اتاق فرار خوب بود با نزدیک به هشتاد تجربه بازی تاپم شد. سناریو عالی و منطقی تعامل خفن که با بکار بردن چاشنی طنز بازی رو دلچسب تر کرده بود. اکتور ها عالی بودند و از جاهایی اکت میخوردی که انتظارشو نداشتی.ممنون از کادر حرفه ای و خوبتون که شب عالی رو برای ما رقم زدید.

شما هم نظر خود را بنویسید

نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد

شاید این موارد را نیز بپسندید

اتاق فرار تروما (بدخیم)
اتاق فرار تروما (بدخیم)

300,000

230,000 تومان

اتاق فرار فرقه سیاه
اتاق فرار فرقه سیاه

280,000

180,000 تومان

اتاق فرار دارک وب
اتاق فرار دارک وب

290,000

170,000 تومان

250,000

160,000

تومان برای هر نفر

مشاهده سانس‌ها و رزرو