اپ تایم‌فورفان رو

اتاق فرار ناکجا
  • امتیاز

    امتیاز

    9.5

  • سختی

    سختی

    10 از 10

  • نفرات

    نفرات

    5 تا 8 نفر

  • زمان

    زمان

    90 دقیقه

اتاق فرار ناکجا

Heaven escape
16+
standard

سطح پلاتینیوم

سطح پلاتینیوم چیست؟

درباره بازی

تئاتر

وحشت

وهم آلود

مشاهده بیشتر

داستان بازی

مشاهده بیشتر

اطلاعات تماس
0903xxx08

آدرس:

تهران، دهکده المپیک، دهکده‌ المپیک نبش خیابان پانزدهم (یعقوبی)

نظرات189 نظر

پیش درآمد
😌
طراحی دکور
😌
فضاسازی
😌
طراحی معما
😌
سرگرمی
😌
برخورد پرسنل
😌

شاید رنک یک اتاق فرار هایی که رفتم با اینکه ما به پایان منفی رسیدیم اما انقدر بازی رومون تاثیر گذاشته بود که همه بچه های تیم بعد بازی تو فکر فرو رفته بودن ... اکت ها و سناریو بازی فوق العادست!

ناکجا واقعا اتاق فرار نبود یک اثرهنری بود ،قابل تامل و فکر کردن کاشکی بیشتر شاهد این سیک از اتاق فرارها باشیم که برای مخاطب ارزش قائل میشن و زمان میگذارند برای سناریو ،اکت ها،بک ها و ….

میتونم بگم ما وارد یک شاهکار شدیم لحظه به لحظه زیبایی دیدیم نمایش ها شمارو جادو میکنه حتی یه جاهایی احساس می‌کنید دارید خواب می‌بینید. از صحبت با خوک اعظم نگم براتون، وجودتون میلرزه از ابهتش و در عین حال جذابیت. انسان ماجرا شمارو همراه میکنه، دلتون میخواد برای نجات اون و خودتون از جون مایه بذارید. هیجان و ترس به جا و جذاب رقص ها و نمایش ها به فکر فرو برنده و دیوانه کنندست معماها بی نظیر و فوق جذاب سناریو و روند جادویی فقط تجربه کنید سفر کنید به ناکجا سفر کنید.

بازی با معماهایی دست و پا گیر از لحاظ پایان داستانی با تیمی علاقه مند به معما و سناریو بازی تجربه کنین که دو نکته بارز این اتاق فرار است

باید کامل توضیح بدم در مورد این شاهکار از لحظه ی ورود به پرزنت شما با برخورد فوق العاده ی پرزنتور مواجه میشید. با اون صدای خاص و لحن بی نظیر . بعد وارد بازی که میشید با سورپرایز مواجه میشید و یه نمایش عجیب با موسیقی بی نظیر میبینید و پرت میشید توی داستان ، مرحله به مرحله جلو میرید و وای از تئامل با کاراکترها ،انسان و خوک اعظم که دیووونه کننده هستن، خوک اعظم با اون ابهت و صدا و انسان با اون انتقال احساس و جذاب. معماها،موسیقی،تئاتر،پرفومنسها،ترس و به ویژه سناریوی بازی یه کاری باهاتون میکنه که تا روزها ذهنتون مشغول ناکجا باقی میمونه. از دوستان بازیگر و دوبلور و هنرمند ناکجا که هنر رو وارد اتاق فرار کردن ممنونیم. میخندید،هیجان دارید،گریه میکنید،میترسید،نمایش میبینید،معما حل میکنید و با یه حال عجیب میآید بیرون شاهکار بود شاهکار😍😍😍😍

شما هم نظر خود را بنویسید

نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد

شاید این موارد را نیز بپسندید

اتاق فرار سوم شخص
اتاق فرار سوم شخص

280,000

220,000 تومان

اتاق فرار دخمه شوم
اتاق فرار دخمه شوم

280,000

220,000 تومان

اتاق فرار قبض روح
اتاق فرار قبض روح

280,000

220,000 تومان

280,000

220,000

تومان برای هر نفر

مشاهده سانس‌ها و رزرو