اطلاعات تماس0219xxx37
0219xxx37
آدرس:
وحشت
امتیاز
9.6
سختی
8 از 10
نفرات
4 تا 6 نفر
زمان
60 دقیقه
در انتظار تعیین سطح
آشنایی با سطحهای اتاق فرار
70,000
تومان برای هر نفر
آدرس:
امتیاز
9.6
سختی
8 از 10
نفرات
4 تا 6 نفر
زمان
60 دقیقه
در انتظار تعیین سطح
آشنایی با سطحهای اتاق فرار
وحشت
آدرس:
هنوز هیچ تصویری برای این اتاق آپلود نشده است.
در صورت تمایل عکس یادگاری خود در بازی انجام شده را آپلود کنید. ( این عکس در همین بخش نمایش داده خواهد شد)
70,000
تومان برای هر نفر
نظرات17 نظر
10 تیر 1399
علی
در کل بازی خوبی بود در بعضی جاها دکور باید تغییر پیدا بکنه خصوصا در جاهای تنگ اکتور بازی خوب بود سبک و لول بازی بالاست و مرتبط با سناریو فقط یه قانون مسخره توی بازی بود که ما اصلا خوشمون نیومد و تقریبا هیچ جا این قانون رو ندیدیم ونیست و یه نکته اینکه به هیچ عنوان توی بازی از هم فاصله نگیرید چون ممکنه برخورد های خیلی شدید و خطرناک با یکدیگر یا حتی دکور داشته باشید که ممکنه خدای نکرده باعث جراحت یا حتی شکستگی بشه و یه خاطره خیلی خوش به یه کابوس وحشتناک تبدیل میشه
در کل بازی خوبی بود در بعضی جاها دکور باید تغییر پیدا بکنه خصوصا در جاهای تنگ اکتور بازی خوب بود سبک و لول بازی بالاست و مرتبط با سناریو فقط یه قانون مسخره توی بازی بود که ما اصلا خوشمون نیومد و تقریبا هیچ جا این قانون رو ندیدیم ونیست و یه نکته اینکه به هیچ عنوان توی بازی از هم فاصله نگیرید چون ممکنه برخورد های خیلی شدید و خطرناک با یکدیگر یا حتی دکور داشته باشید که ممکنه خدای نکرده باعث جراحت یا حتی شکستگی بشه و یه خاطره خیلی خوش به یه کابوس وحشتناک تبدیل میشه
در کل بازی خوبی بود در بعضی جاها دکور باید تغییر پیدا بکنه خصوصا در جاهای تنگ اکتور بازی خوب بود سبک و لول بازی بالاست و مرتبط با سناریو فقط یه قانون مسخره توی بازی بود که ما اصلا خوشمون نیومد و تقریبا هیچ جا این قانون رو ندیدیم ونیست و یه نکته اینکه به هیچ عنوان توی بازی از هم فاصله نگیرید چون ممکنه برخورد های خیلی شدید و خطرناک با یکدیگر یا حتی دکور داشته باشید که ممکنه خدای نکرده باعث جراحت یا حتی شکستگی بشه و یه خاطره خیلی خوش به یه کابوس وحشتناک تبدیل میشه
آیا این دیدگاه مفید بود؟
27 اردیبهشت 1399
الناز شاه
سلام ابتدا تشکر میکنم از تیم پنیکاتور به خاطر همه چیز : ۱ ) برای رزرو ابتدا تلفنی با خانمی صحبت کردیم ، جالب بود که تاکید داشتن که بازیشون برای تیم های مبتدی توصیه نمیشه و مجموعه از پذیرفتن تیم هایی که کمتر از ۵ تا بازی اتاق فرار تجربه داشتن معذوره . ? بعد از بازی متوجه شدیم علتش چی بود ، سطح و کیفیت بالای بازی میطلبید که تیم های حرفه ای بازیکن باشن . جالب تر این بود که چند ماه پیش یک بار زنگ زدیم و گفتیم تازه واردیم به ما چند تا بازی از اتاق فرار های دیگه معرفی کردن که بریم و بعد بازی رزیدنت اویل رو رزرو کنیم . ? ۲ ) دکوراسیون از لحظه ی ورود بسیار حس خوفناک و عجیبی داشت ، داخل لابی قسمتی رو به فروشگاه تجهیزات اتاق فرار اختصاص داده بودن و ما اونجا با انواع قفل هایی که حتی تا حالا ندیدیم آشناشدیم ، مسئول بازی در اوج احترام و شکیبایی به سوالات ما پاسخ میداد ، پس از توضیحات بازی و قوانین بازیشون مارو آماده ی ورود کردن . مسلط به کار و حرفه ی اتاق فرار بودن و با آرامش جز به جز قوانین شرایط بازی روتوضیح دادن فن بیان قوی و اطلاعات کامل داشتن از هر اتاق فراری که گفتیم اطلاعات داشتن و رفته بودن ، برای همین بازی خودشون خفن و متفاوت بود. ۲ ) هیجان از ابتدای بازی به اشکال مختلف وجود داشت ، مراحلی که معما ها تیمی و محیطی طراحی شده بود ترس و هیجان بیشتری داشت و علاوه بر فکر ما به سرعت عمل هم نیاز داشتیم . معماها بسیار متفاوت بود ، قبلا هم شنیده بودیم که بازی متفاوت هستش . ۳ ) به کار گیری تجهیزات هوشمندانه برای بازی از نقاط قوت و وجه تمایز این مجموعه بود که هم به بازی رزیدنت اویل شبیه تر کرده بود ، هم برای بازیکن تنوع داشت و هم عجیب بود. ۴ ) تولید یک بازی کاملا فکری با هیجان بالای این مجموعه مارو به آینده ی اتاق فرار ها امیدوار کرد ، فهمیدیم هستن مجموعه هایی که هنوز معنی Escaperoom یا اتاق فرار رو میدونن و به قواعد و شرایط یک اسکیپ روم احترام میزارن . بازی فکری با ژانر هیجانی معمایی ، نه سافاری وحشت با معماهای کاغذی و شمردنیه یک کودک کلاس دوم. ? ۵ ) شبیه سازی یک بازی محبوب و پر طرفدار در دنیا، باورمون نمیشد که انقدر خلاقانه و با عشق تونسته باشن بازی عجیب و تخیلیه رزیدنت اویل رو ساخته باشن ، تو مرحله ی دوم بازی شک شدیم که معماهای خود بازی رو واقعا شبیه سازی کردن، تو مرحله ی چهارم و پنجم بازی دیگه واقعا حرفی نداشتم چون خیلی شبیه بازی اصلی بود همه چیز . ۶ ) طراحی معما های که بیشتر تیمی یا گروهی قابل حل بودن به ما انرژی میداد برای ادامه چون همه ی اعضا ی تیم مفید به حساب میومدن ، کسی تماشاچی نمی ایستاد ، معماهای محیطی که هر کس در نقش خودش باید فعالیتی رو به عهده می گرفت تا حل شود . یکی از تعاریف اتاق فرار یا Escaperoom بازی تیمی و وجود هماهنگی زیاد در تیم هستش . ۷ ) اینکه طراح اتاق فرار رزیدنت اویل سعی نکرده هرچی که دم دست بوده برای یه بازیش استفاده کنه و اسم اون بازی اصلی رو خراب کنه قابل تقدیر بود ، هستند بازی هایی که از فیلم ها برگرفته شدن ، اما از یک بازی مجازی و تخیلی اتاق فرار ساختن ایده ی بسیار جسورانه و شجاعانه ای بود که مجموعه ی پنیکاتور تونسته سر بلند ازین ایده بیرون بیاد . ۸ ) حیف که نمیتونم از معماهای خلاقانه و جدید این بازی مثال بزنم ، اما حتم دارم در هیچ اتاق فراری حتی مشابه این معما ها هم دیده نشده , و ارتباط بازی سناریو و معما ها یکی بودن . تصور کنید وارد یه بازی شدین که سبک قدیمی و کهنه داشته باشد ولی بیان براتون معماهای بازی با ریاضی ( اعداد و اشکال ) بزارن بگن حل کنید و قفل های مدرن و جدید تو بازی کار بزارن ، خب کلا حس بازی گرفته میشه و بی ربط به موضوع بوده . دیدین طراحی اتاق ها بی ربط باشن ؟ من دیدم بازی هایی که از محیط و اتاق های موجود در یک خانه ی مسکونی استفاده کردن و اونجا رو به یک جای دیگه خواستن به زوووور نسبت بدهند . مثلا یهو ببینی سالن یه خونرو به عنوان حموم تو بازی قرار دادن ،یا سرویس بهداشتی و تبدیل کردن به اتاق . بازی ۶۰ دقیقه بود ، ولی به ما زمان اضافه هم دادن ، لطف اپراتور بود روش کمک دهی در بازی بسیار جالب بود از بی سیم استفاده شده بود که مرتبط به بازی باشه . در آخر گیم مستر شروع به معرفی چندین اتاق فرار دیگه کرد که ما واقعا متعجب شدیم که حاضر هستن همکاران شون رو تبلیغ کنن ، به ما کارت ، آدرس و توضیحات زیادی از بازی های خوب داد. در نهایت از سایت تایم فور فان سپاسگزار هستم که مارو با این بازی خوب مجموعه ی حرفه ای آشنا کرد . به امید اینکه اول اسکیپ روم ها کیفیت بیشتری داشته باشن دوم مردم اتاق فرار ها رو به چشم سافاری وحشت نبینند.
سلام ابتدا تشکر میکنم از تیم پنیکاتور به خاطر همه چیز : ۱ ) برای رزرو ابتدا تلفنی با خانمی صحبت کردیم ، جالب بود که تاکید داشتن که بازیشون برای تیم های مبتدی توصیه نمیشه و مجموعه از پذیرفتن تیم هایی که کمتر از ۵ تا بازی اتاق فرار تجربه داشتن معذوره . ? بعد از بازی متوجه شدیم علتش چی بود ، سطح و کیفیت بالای بازی میطلبید که تیم های حرفه ای بازیکن باشن . جالب تر این بود که چند ماه پیش یک بار زنگ زدیم و گفتیم تازه واردیم به ما چند تا بازی از اتاق فرار های دیگه معرفی کردن که بریم و بعد بازی رزیدنت اویل رو رزرو کنیم . ? ۲ ) دکوراسیون از لحظه ی ورود بسیار حس خوفناک و عجیبی داشت ، داخل لابی قسمتی رو به فروشگاه تجهیزات اتاق فرار اختصاص داده بودن و ما اونجا با انواع قفل هایی که حتی تا حالا ندیدیم آشناشدیم ، مسئول بازی در اوج احترام و شکیبایی به سوالات ما پاسخ میداد ، پس از توضیحات بازی و قوانین بازیشون مارو آماده ی ورود کردن . مسلط به کار و حرفه ی اتاق فرار بودن و با آرامش جز به جز قوانین شرایط بازی روتوضیح دادن فن بیان قوی و اطلاعات کامل داشتن از هر اتاق فراری که گفتیم اطلاعات داشتن و رفته بودن ، برای همین بازی خودشون خفن و متفاوت بود. ۲ ) هیجان از ابتدای بازی به اشکال مختلف وجود داشت ، مراحلی که معما ها تیمی و محیطی طراحی شده بود ترس و هیجان بیشتری داشت و علاوه بر فکر ما به سرعت عمل هم نیاز داشتیم . معماها بسیار متفاوت بود ، قبلا هم شنیده بودیم که بازی متفاوت هستش . ۳ ) به کار گیری تجهیزات هوشمندانه برای بازی از نقاط قوت و وجه تمایز این مجموعه بود که هم به بازی رزیدنت اویل شبیه تر کرده بود ، هم برای بازیکن تنوع داشت و هم عجیب بود. ۴ ) تولید یک بازی کاملا فکری با هیجان بالای این مجموعه مارو به آینده ی اتاق فرار ها امیدوار کرد ، فهمیدیم هستن مجموعه هایی که هنوز معنی Escaperoom یا اتاق فرار رو میدونن و به قواعد و شرایط یک اسکیپ روم احترام میزارن . بازی فکری با ژانر هیجانی معمایی ، نه سافاری وحشت با معماهای کاغذی و شمردنیه یک کودک کلاس دوم. ? ۵ ) شبیه سازی یک بازی محبوب و پر طرفدار در دنیا، باورمون نمیشد که انقدر خلاقانه و با عشق تونسته باشن بازی عجیب و تخیلیه رزیدنت اویل رو ساخته باشن ، تو مرحله ی دوم بازی شک شدیم که معماهای خود بازی رو واقعا شبیه سازی کردن، تو مرحله ی چهارم و پنجم بازی دیگه واقعا حرفی نداشتم چون خیلی شبیه بازی اصلی بود همه چیز . ۶ ) طراحی معما های که بیشتر تیمی یا گروهی قابل حل بودن به ما انرژی میداد برای ادامه چون همه ی اعضا ی تیم مفید به حساب میومدن ، کسی تماشاچی نمی ایستاد ، معماهای محیطی که هر کس در نقش خودش باید فعالیتی رو به عهده می گرفت تا حل شود . یکی از تعاریف اتاق فرار یا Escaperoom بازی تیمی و وجود هماهنگی زیاد در تیم هستش . ۷ ) اینکه طراح اتاق فرار رزیدنت اویل سعی نکرده هرچی که دم دست بوده برای یه بازیش استفاده کنه و اسم اون بازی اصلی رو خراب کنه قابل تقدیر بود ، هستند بازی هایی که از فیلم ها برگرفته شدن ، اما از یک بازی مجازی و تخیلی اتاق فرار ساختن ایده ی بسیار جسورانه و شجاعانه ای بود که مجموعه ی پنیکاتور تونسته سر بلند ازین ایده بیرون بیاد . ۸ ) حیف که نمیتونم از معماهای خلاقانه و جدید این بازی مثال بزنم ، اما حتم دارم در هیچ اتاق فراری حتی مشابه این معما ها هم دیده نشده , و ارتباط بازی سناریو و معما ها یکی بودن . تصور کنید وارد یه بازی شدین که سبک قدیمی و کهنه داشته باشد ولی بیان براتون معماهای بازی با ریاضی ( اعداد و اشکال ) بزارن بگن حل کنید و قفل های مدرن و جدید تو بازی کار بزارن ، خب کلا حس بازی گرفته میشه و بی ربط به موضوع بوده . دیدین طراحی اتاق ها بی ربط باشن ؟ من دیدم بازی هایی که از محیط و اتاق های موجود در یک خانه ی مسکونی استفاده کردن و اونجا رو به یک جای دیگه خواستن به زوووور نسبت بدهند . مثلا یهو ببینی سالن یه خونرو به عنوان حموم تو بازی قرار دادن ،یا سرویس بهداشتی و تبدیل کردن به اتاق . بازی ۶۰ دقیقه بود ، ولی به ما زمان اضافه هم دادن ، لطف اپراتور بود روش کمک دهی در بازی بسیار جالب بود از بی سیم استفاده شده بود که مرتبط به بازی باشه . در آخر گیم مستر شروع به معرفی چندین اتاق فرار دیگه کرد که ما واقعا متعجب شدیم که حاضر هستن همکاران شون رو تبلیغ کنن ، به ما کارت ، آدرس و توضیحات زیادی از بازی های خوب داد. در نهایت از سایت تایم فور فان سپاسگزار هستم که مارو با این بازی خوب مجموعه ی حرفه ای آشنا کرد . به امید اینکه اول اسکیپ روم ها کیفیت بیشتری داشته باشن دوم مردم اتاق فرار ها رو به چشم سافاری وحشت نبینند.
سلام ابتدا تشکر میکنم از تیم پنیکاتور به خاطر همه چیز : ۱ ) برای رزرو ابتدا تلفنی با خانمی صحبت کردیم ، جالب بود که تاکید داشتن که بازیشون برای تیم های مبتدی توصیه نمیشه و مجموعه از پذیرفتن تیم هایی که کمتر از ۵ تا بازی اتاق فرار تجربه داشتن معذوره . ? بعد از بازی متوجه شدیم علتش چی بود ، سطح و کیفیت بالای بازی میطلبید که تیم های حرفه ای بازیکن باشن . جالب تر این بود که چند ماه پیش یک بار زنگ زدیم و گفتیم تازه واردیم به ما چند تا بازی از اتاق فرار های دیگه معرفی کردن که بریم و بعد بازی رزیدنت اویل رو رزرو کنیم . ? ۲ ) دکوراسیون از لحظه ی ورود بسیار حس خوفناک و عجیبی داشت ، داخل لابی قسمتی رو به فروشگاه تجهیزات اتاق فرار اختصاص داده بودن و ما اونجا با انواع قفل هایی که حتی تا حالا ندیدیم آشناشدیم ، مسئول بازی در اوج احترام و شکیبایی به سوالات ما پاسخ میداد ، پس از توضیحات بازی و قوانین بازیشون مارو آماده ی ورود کردن . مسلط به کار و حرفه ی اتاق فرار بودن و با آرامش جز به جز قوانین شرایط بازی روتوضیح دادن فن بیان قوی و اطلاعات کامل داشتن از هر اتاق فراری که گفتیم اطلاعات داشتن و رفته بودن ، برای همین بازی خودشون خفن و متفاوت بود. ۲ ) هیجان از ابتدای بازی به اشکال مختلف وجود داشت ، مراحلی که معما ها تیمی و محیطی طراحی شده بود ترس و هیجان بیشتری داشت و علاوه بر فکر ما به سرعت عمل هم نیاز داشتیم . معماها بسیار متفاوت بود ، قبلا هم شنیده بودیم که بازی متفاوت هستش . ۳ ) به کار گیری تجهیزات هوشمندانه برای بازی از نقاط قوت و وجه تمایز این مجموعه بود که هم به بازی رزیدنت اویل شبیه تر کرده بود ، هم برای بازیکن تنوع داشت و هم عجیب بود. ۴ ) تولید یک بازی کاملا فکری با هیجان بالای این مجموعه مارو به آینده ی اتاق فرار ها امیدوار کرد ، فهمیدیم هستن مجموعه هایی که هنوز معنی Escaperoom یا اتاق فرار رو میدونن و به قواعد و شرایط یک اسکیپ روم احترام میزارن . بازی فکری با ژانر هیجانی معمایی ، نه سافاری وحشت با معماهای کاغذی و شمردنیه یک کودک کلاس دوم. ? ۵ ) شبیه سازی یک بازی محبوب و پر طرفدار در دنیا، باورمون نمیشد که انقدر خلاقانه و با عشق تونسته باشن بازی عجیب و تخیلیه رزیدنت اویل رو ساخته باشن ، تو مرحله ی دوم بازی شک شدیم که معماهای خود بازی رو واقعا شبیه سازی کردن، تو مرحله ی چهارم و پنجم بازی دیگه واقعا حرفی نداشتم چون خیلی شبیه بازی اصلی بود همه چیز . ۶ ) طراحی معما های که بیشتر تیمی یا گروهی قابل حل بودن به ما انرژی میداد برای ادامه چون همه ی اعضا ی تیم مفید به حساب میومدن ، کسی تماشاچی نمی ایستاد ، معماهای محیطی که هر کس در نقش خودش باید فعالیتی رو به عهده می گرفت تا حل شود . یکی از تعاریف اتاق فرار یا Escaperoom بازی تیمی و وجود هماهنگی زیاد در تیم هستش . ۷ ) اینکه طراح اتاق فرار رزیدنت اویل سعی نکرده هرچی که دم دست بوده برای یه بازیش استفاده کنه و اسم اون بازی اصلی رو خراب کنه قابل تقدیر بود ، هستند بازی هایی که از فیلم ها برگرفته شدن ، اما از یک بازی مجازی و تخیلی اتاق فرار ساختن ایده ی بسیار جسورانه و شجاعانه ای بود که مجموعه ی پنیکاتور تونسته سر بلند ازین ایده بیرون بیاد . ۸ ) حیف که نمیتونم از معماهای خلاقانه و جدید این بازی مثال بزنم ، اما حتم دارم در هیچ اتاق فراری حتی مشابه این معما ها هم دیده نشده , و ارتباط بازی سناریو و معما ها یکی بودن . تصور کنید وارد یه بازی شدین که سبک قدیمی و کهنه داشته باشد ولی بیان براتون معماهای بازی با ریاضی ( اعداد و اشکال ) بزارن بگن حل کنید و قفل های مدرن و جدید تو بازی کار بزارن ، خب کلا حس بازی گرفته میشه و بی ربط به موضوع بوده . دیدین طراحی اتاق ها بی ربط باشن ؟ من دیدم بازی هایی که از محیط و اتاق های موجود در یک خانه ی مسکونی استفاده کردن و اونجا رو به یک جای دیگه خواستن به زوووور نسبت بدهند . مثلا یهو ببینی سالن یه خونرو به عنوان حموم تو بازی قرار دادن ،یا سرویس بهداشتی و تبدیل کردن به اتاق . بازی ۶۰ دقیقه بود ، ولی به ما زمان اضافه هم دادن ، لطف اپراتور بود روش کمک دهی در بازی بسیار جالب بود از بی سیم استفاده شده بود که مرتبط به بازی باشه . در آخر گیم مستر شروع به معرفی چندین اتاق فرار دیگه کرد که ما واقعا متعجب شدیم که حاضر هستن همکاران شون رو تبلیغ کنن ، به ما کارت ، آدرس و توضیحات زیادی از بازی های خوب داد. در نهایت از سایت تایم فور فان سپاسگزار هستم که مارو با این بازی خوب مجموعه ی حرفه ای آشنا کرد . به امید اینکه اول اسکیپ روم ها کیفیت بیشتری داشته باشن دوم مردم اتاق فرار ها رو به چشم سافاری وحشت نبینند.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
06 فروردین 1399
علی شجاعی
من طرفدار پر و پا قرص بازی کامپیوتری رزیدنت اویل هستم و واقعا لذت بردم اول از معماهای شبیه سازی شده که اکثرا عینا مثل خود بازی بودن، دوم دکور بسیار چشمگیر با جزییات عالی و برگرفته شده از نسخه اصلی بازی، و از همه مهم تر اینکه دقیقا از شخصیت های اصلی خود بازی استفاده کردن که باعث میشد حس واقعی تری از بازی رو به بازیکن ها القا کنه. برخود مجموعه هم خیلی گرم و دوستانه بود. با این که زمان بازی ما تموم شده بود و بعدش هم سانس داشتن، اجازه دادن بازی رو ادامه بدیم و تموم کنیم.
من طرفدار پر و پا قرص بازی کامپیوتری رزیدنت اویل هستم و واقعا لذت بردم اول از معماهای شبیه سازی شده که اکثرا عینا مثل خود بازی بودن، دوم دکور بسیار چشمگیر با جزییات عالی و برگرفته شده از نسخه اصلی بازی، و از همه مهم تر اینکه دقیقا از شخصیت های اصلی خود بازی استفاده کردن که باعث میشد حس واقعی تری از بازی رو به بازیکن ها القا کنه. برخود مجموعه هم خیلی گرم و دوستانه بود. با این که زمان بازی ما تموم شده بود و بعدش هم سانس داشتن، اجازه دادن بازی رو ادامه بدیم و تموم کنیم.
من طرفدار پر و پا قرص بازی کامپیوتری رزیدنت اویل هستم و واقعا لذت بردم اول از معماهای شبیه سازی شده که اکثرا عینا مثل خود بازی بودن، دوم دکور بسیار چشمگیر با جزییات عالی و برگرفته شده از نسخه اصلی بازی، و از همه مهم تر اینکه دقیقا از شخصیت های اصلی خود بازی استفاده کردن که باعث میشد حس واقعی تری از بازی رو به بازیکن ها القا کنه. برخود مجموعه هم خیلی گرم و دوستانه بود. با این که زمان بازی ما تموم شده بود و بعدش هم سانس داشتن، اجازه دادن بازی رو ادامه بدیم و تموم کنیم.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
06 فروردین 1399
پرهام صدیقی
اگه بخوام تو یه جمله این بازی رو توصیف کنم باید بگم که یه اسکیپ روم واقعی بود! معماها برگرفته شده از بازی، کاملا محیطی و در حد چند تا قفل حرفی، عددی ، جهتی و یه سری نوشته و کاغذ و کلیشه نبود. اولین اتاق فراری بود که لازم نبود دنبال حرف و عدد و کاغذ بگردیم و این بازی رو جذاب تر میکرد. دلهره و هیجان بازی خیلی باحال بود و به ما که خیلی خوش گذشت. دکور بینظیر، برخورد پرسنل هم بسیار گرم و حرفه ای بود.
اگه بخوام تو یه جمله این بازی رو توصیف کنم باید بگم که یه اسکیپ روم واقعی بود! معماها برگرفته شده از بازی، کاملا محیطی و در حد چند تا قفل حرفی، عددی ، جهتی و یه سری نوشته و کاغذ و کلیشه نبود. اولین اتاق فراری بود که لازم نبود دنبال حرف و عدد و کاغذ بگردیم و این بازی رو جذاب تر میکرد. دلهره و هیجان بازی خیلی باحال بود و به ما که خیلی خوش گذشت. دکور بینظیر، برخورد پرسنل هم بسیار گرم و حرفه ای بود.
اگه بخوام تو یه جمله این بازی رو توصیف کنم باید بگم که یه اسکیپ روم واقعی بود! معماها برگرفته شده از بازی، کاملا محیطی و در حد چند تا قفل حرفی، عددی ، جهتی و یه سری نوشته و کاغذ و کلیشه نبود. اولین اتاق فراری بود که لازم نبود دنبال حرف و عدد و کاغذ بگردیم و این بازی رو جذاب تر میکرد. دلهره و هیجان بازی خیلی باحال بود و به ما که خیلی خوش گذشت. دکور بینظیر، برخورد پرسنل هم بسیار گرم و حرفه ای بود.
آیا این دیدگاه مفید بود؟
17 اسفند 1398
ZoomCover
از اول اولش میگم : لوکیشن بازی یه جای در دسترس و نسبتا خوبه و از نظر جای پارک شاید یکم به مشکل بخورید بازی طبقه ششم برج آتی ، واحد 12 هست. ورودی مجموعه خوب کار شده و لابی قشنگی دارن. جایی که باید وسایلو گذاشت یه صندوق فلزی بزرگه که جالب بود این بازی بر خلاف اینکه ازش تعاریف زیادی شنیدیم خیلی جاهاش پر از عیب و ایراده اولش توضیح دادن بازی : خیلی بی حس و مصنوعی و لحن گیم مستر جوری بود که واقعا به دل نمیشست وخیلی جاها تو توضیح دادن اصلا حواسشون به ما نبود همش گوشی چک میکردن تاکیدبیش از حد در جملات که ما از رزیدنت اویل بازیمون برداشت شده ( خب میدونیم اینو چون اسم بازیتون همینه !!!! ) سه تا عکس روی دیوار بود از شخصیت های منفی بازی . گفتن با اینا مواجه میشید ولی ما کلا دوتاشو دیدیم که خیلیم بیحال بودن !!!! به ما توضیح دادن با یه حالت غرور آمیزی که هیچ کدوم از قفلایی که تو اسکیپای دیگست رو ما نداریم و فقط یه سه رقمی هست. تو بازی قفل زیاااد بود ولی زحمت کشیده بودن و همه رو قفلای ساده کلیدی گذاشته بودن که این هنر خاصی نیست یه سری جاهای بازی به صورت مکانیکی معماها حل میشد که جالب بود و قشنگ درست کرده بودن یه سری جاها هم به اسم مکانیکی بود ولی کاملا مشخص بود دستی توسط گیم مسترانجام میشه ... !!!! اتاق آخر دکورش بیشتر به رزیدنت اویل شبیه بود و خوب درست شده بود قشنگترین اتفاقات هم اواخر بازی برای بازیکن اتفاق میوفتاد که هیجان نسبتا خوبی داشت . در طول بازی هینت (کمک) ها به وسیله بیسیم بود که بیسیمشون واقعا جنس بدرد نخوری داشت و ساده ترین و ارزون ترین تو بازار رو گرفته بودن و بزرگترین مشکل این بود که گفتن اگر بیسیم خاموش بشه ( سوال اینه چرا باید بیسیم بی کیفیتی بگیرید که خاموش بشه ؟؟؟) گفتن مجبور میشن کل برق بازی رو قطع کنن و بیان تو بازی و بگن بیسیم رو روشن کنید :|| که برای ما این اتفاق افتاد و در نهایت استرس یه قسمت بازی دیدیم همه جا خاموش شد و گیم مستر اومد تو بازی و با صدای بلند میگفت بیسیمو روشن کنید :| مشکل بعدی تعداد هینت هایی بود که میدادن . پشت سر هم و یه جایی که ما داشتیم معما حل میکردیم هینت های مستقیم دادن یارمز مستقیم رو میگفتن که باز بخاطر کیفیت نامناسب بیسیم صدا درست نمیومد و باید چند بار تکرار میکردن و کلا هینت دهی مناسبی نداشتن در آخر هم میومدید بیرون باز هم گیم مستر با لحن مصنوعی میومد و خیلی خشک یه عکس میگیرن ازتون و بعدشم خداحافظ ... به شخصه شور و نشاط و هیجانی که از جاهای دیگه دیده بودم و جوی که گیم مسترا میدن اول بازی رو اینجا ندیدیم و با سر درد و حال نه چندان خوب از پیششون رفتیم .
از اول اولش میگم : لوکیشن بازی یه جای در دسترس و نسبتا خوبه و از نظر جای پارک شاید یکم به مشکل بخورید بازی طبقه ششم برج آتی ، واحد 12 هست. ورودی مجموعه خوب کار شده و لابی قشنگی دارن. جایی که باید وسایلو گذاشت یه صندوق فلزی بزرگه که جالب بود این بازی بر خلاف اینکه ازش تعاریف زیادی شنیدیم خیلی جاهاش پر از عیب و ایراده اولش توضیح دادن بازی : خیلی بی حس و مصنوعی و لحن گیم مستر جوری بود که واقعا به دل نمیشست وخیلی جاها تو توضیح دادن اصلا حواسشون به ما نبود همش گوشی چک میکردن تاکیدبیش از حد در جملات که ما از رزیدنت اویل بازیمون برداشت شده ( خب میدونیم اینو چون اسم بازیتون همینه !!!! ) سه تا عکس روی دیوار بود از شخصیت های منفی بازی . گفتن با اینا مواجه میشید ولی ما کلا دوتاشو دیدیم که خیلیم بیحال بودن !!!! به ما توضیح دادن با یه حالت غرور آمیزی که هیچ کدوم از قفلایی که تو اسکیپای دیگست رو ما نداریم و فقط یه سه رقمی هست. تو بازی قفل زیاااد بود ولی زحمت کشیده بودن و همه رو قفلای ساده کلیدی گذاشته بودن که این هنر خاصی نیست یه سری جاهای بازی به صورت مکانیکی معماها حل میشد که جالب بود و قشنگ درست کرده بودن یه سری جاها هم به اسم مکانیکی بود ولی کاملا مشخص بود دستی توسط گیم مسترانجام میشه ... !!!! اتاق آخر دکورش بیشتر به رزیدنت اویل شبیه بود و خوب درست شده بود قشنگترین اتفاقات هم اواخر بازی برای بازیکن اتفاق میوفتاد که هیجان نسبتا خوبی داشت . در طول بازی هینت (کمک) ها به وسیله بیسیم بود که بیسیمشون واقعا جنس بدرد نخوری داشت و ساده ترین و ارزون ترین تو بازار رو گرفته بودن و بزرگترین مشکل این بود که گفتن اگر بیسیم خاموش بشه ( سوال اینه چرا باید بیسیم بی کیفیتی بگیرید که خاموش بشه ؟؟؟) گفتن مجبور میشن کل برق بازی رو قطع کنن و بیان تو بازی و بگن بیسیم رو روشن کنید :|| که برای ما این اتفاق افتاد و در نهایت استرس یه قسمت بازی دیدیم همه جا خاموش شد و گیم مستر اومد تو بازی و با صدای بلند میگفت بیسیمو روشن کنید :| مشکل بعدی تعداد هینت هایی بود که میدادن . پشت سر هم و یه جایی که ما داشتیم معما حل میکردیم هینت های مستقیم دادن یارمز مستقیم رو میگفتن که باز بخاطر کیفیت نامناسب بیسیم صدا درست نمیومد و باید چند بار تکرار میکردن و کلا هینت دهی مناسبی نداشتن در آخر هم میومدید بیرون باز هم گیم مستر با لحن مصنوعی میومد و خیلی خشک یه عکس میگیرن ازتون و بعدشم خداحافظ ... به شخصه شور و نشاط و هیجانی که از جاهای دیگه دیده بودم و جوی که گیم مسترا میدن اول بازی رو اینجا ندیدیم و با سر درد و حال نه چندان خوب از پیششون رفتیم .
از اول اولش میگم : لوکیشن بازی یه جای در دسترس و نسبتا خوبه و از نظر جای پارک شاید یکم به مشکل بخورید بازی طبقه ششم برج آتی ، واحد 12 هست. ورودی مجموعه خوب کار شده و لابی قشنگی دارن. جایی که باید وسایلو گذاشت یه صندوق فلزی بزرگه که جالب بود این بازی بر خلاف اینکه ازش تعاریف زیادی شنیدیم خیلی جاهاش پر از عیب و ایراده اولش توضیح دادن بازی : خیلی بی حس و مصنوعی و لحن گیم مستر جوری بود که واقعا به دل نمیشست وخیلی جاها تو توضیح دادن اصلا حواسشون به ما نبود همش گوشی چک میکردن تاکیدبیش از حد در جملات که ما از رزیدنت اویل بازیمون برداشت شده ( خب میدونیم اینو چون اسم بازیتون همینه !!!! ) سه تا عکس روی دیوار بود از شخصیت های منفی بازی . گفتن با اینا مواجه میشید ولی ما کلا دوتاشو دیدیم که خیلیم بیحال بودن !!!! به ما توضیح دادن با یه حالت غرور آمیزی که هیچ کدوم از قفلایی که تو اسکیپای دیگست رو ما نداریم و فقط یه سه رقمی هست. تو بازی قفل زیاااد بود ولی زحمت کشیده بودن و همه رو قفلای ساده کلیدی گذاشته بودن که این هنر خاصی نیست یه سری جاهای بازی به صورت مکانیکی معماها حل میشد که جالب بود و قشنگ درست کرده بودن یه سری جاها هم به اسم مکانیکی بود ولی کاملا مشخص بود دستی توسط گیم مسترانجام میشه ... !!!! اتاق آخر دکورش بیشتر به رزیدنت اویل شبیه بود و خوب درست شده بود قشنگترین اتفاقات هم اواخر بازی برای بازیکن اتفاق میوفتاد که هیجان نسبتا خوبی داشت . در طول بازی هینت (کمک) ها به وسیله بیسیم بود که بیسیمشون واقعا جنس بدرد نخوری داشت و ساده ترین و ارزون ترین تو بازار رو گرفته بودن و بزرگترین مشکل این بود که گفتن اگر بیسیم خاموش بشه ( سوال اینه چرا باید بیسیم بی کیفیتی بگیرید که خاموش بشه ؟؟؟) گفتن مجبور میشن کل برق بازی رو قطع کنن و بیان تو بازی و بگن بیسیم رو روشن کنید :|| که برای ما این اتفاق افتاد و در نهایت استرس یه قسمت بازی دیدیم همه جا خاموش شد و گیم مستر اومد تو بازی و با صدای بلند میگفت بیسیمو روشن کنید :| مشکل بعدی تعداد هینت هایی بود که میدادن . پشت سر هم و یه جایی که ما داشتیم معما حل میکردیم هینت های مستقیم دادن یارمز مستقیم رو میگفتن که باز بخاطر کیفیت نامناسب بیسیم صدا درست نمیومد و باید چند بار تکرار میکردن و کلا هینت دهی مناسبی نداشتن در آخر هم میومدید بیرون باز هم گیم مستر با لحن مصنوعی میومد و خیلی خشک یه عکس میگیرن ازتون و بعدشم خداحافظ ... به شخصه شور و نشاط و هیجانی که از جاهای دیگه دیده بودم و جوی که گیم مسترا میدن اول بازی رو اینجا ندیدیم و با سر درد و حال نه چندان خوب از پیششون رفتیم .
آیا این دیدگاه مفید بود؟
شما هم نظر خود را بنویسید
نظر شما پس تایید توسط سایت در لیست نظرات نمایش داده خواهد شد
شاید این موارد را نیز بپسندید
300,000
190,000 تومان
250,000
180,000 تومان
260,000
200,000 تومان