اپ تایم‌فورفان رو

جیغ سیامک انصاری – یک رئالیتی شو در سبک اتاق فرار

حالا که تب برنامه‌های تلویزیونی نمایش خانگی به خصوص رئالیتی شوها خیلی گرم و داغ شده، جای خالی یک برنامه رئالیتی شو با ژانر وحشت در بین همه این تولیدات حس میشه! خیر خوب اینه که برنامه تلویزیونی جیغ قراره به زودی پخش بشه.

برنامه رئالیتی شو جیغ که حال و هوای اتاق فرار، اسکیپ روم یا هانتد هاوس داره، قراره در ژانر اسلشر-وحشت از شبکه خانگی به نمایش در بیاد. امروز تایم فورفان قراره همه چیزی که در مورد این برنامه منتشر شده رو بررسی کنه پس با ما همراه باشید.

جیغ از کجا شروع شده؟

سیامک انصاری بازیگردان و کارگردان جیغ بوده. البته که توی این کار تنها نبوده و افرادی مثل نصرالله رادش و رضا شفیعی جم هم در زمینه کارگردانی بهش کمک کردن. جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده رئالیتی‌گیم‌شوی جیغ بوده و افشین اربابی هم کارگردانی تلویزیونی این کار رو به عهده داشته.

در مورد اسم این رئالیتی شو هم داستان جالبی وجود داره. در ابتدا قرار بوده اسم این برنامه هتل عمارت باشه اما عوامل برنامه به این نتیجه میرسن که اسم هتل عمارت اونطور که باید سبک این برنامه رو به بیننده منتقل نمیکنه و اون رو به جیغ تغییر میدن. اسم جیغ از سری فیلم‌های ترسناک جیغ الهام گرفته شده.

کدام پلتفرم جیغ رو پخش میکنه؟

در ابتدا قرار بود پلتفرم تماشا برنامه جیغ رو پخش کنه اما بعدا پلتفرم Play جایگزین تماشا شد. پلتفرم Play یک شبکه جدیده که قراره کارش رو با پخش برنامه جیغ شروع کنه. اینطور که معلوم است باید منتظر یک شروع هیجانی از Play باشیم.

جیغ چه زمانی پخش می‌شود؟

زمان اولیه‌ای که عوامل سریال برای پخش سریال اعلام کرده بودند، روزهای آخر بهار ۱۴۰۳ بود، با این حال به دلیل تعدادی از اتفاقات این تاریخ به روزهای پایانی تابستان ۱۴۰۳ موکول شد.

ژانر و تم متفاوت جیغ

همونطور که گفتیم، جیغ اولین برنامه در ژانر و سبک خودشه! یکی از دلایل محبوبیتش قبل از پخش شدن هم همینه! بیننده‌ها مدت‌هاست که جای خالی همچین تم برنامه‌ای رو حس میکنن. گفته شده که این برنامه ژانر وحشت، کمدی و هیجانی داره!

همین باعث شده که نسل جوون به شدت مشتاق و منتظر این سریال باشن. به نظر میاد که دیدن واکنش مردم عادی و سلبریتی‌ها به اتفاقات ترسناک میتونه خنده‌دار باشه و لحظات موندگاری رو ثبت کنه.

قوانین برنامه جیغ

هر راند بازی از دو گروه دو نفری تشکیل شده. این پلیرها سلبریتی نیستند اما هر گروه یک لیدر داره که عموما یک بازیگر یا ورزشکار معروفه. قوانین بازی ساده است: هر لیدر وظیفه داره تیمش رو از بین چالش‌های بازی رد کنه و تیم رو به پیروزی برسونه.

هتلی که بازی در آن انجام می‌شود ۲۱ اتاق دارد که در آن‌ها چالش‌های متنوعی برای بازیکنان آماده شده است که در بسیاری از موارد با ریسک بالایی همراه هستند.

فضا و دکور برنامه جیغ

نقشه‌ی دکور این برنامه به صورت یک هتل قدیمی بسیار بزرگ با مساحت چند هزار متره. ساخت این دکور که نظیرش توی ایران وجود نداره، حدود شش ماه طول کشیده.

هتلی که بازی در آن انجام می‌شود ۲۱ اتاق دارد که در آن‌ها چالش‌های متنوعی برای بازیکنان آماده شده است که در بسیاری از موارد با ریسک بالایی همراه هستند.

ثبت نام برای برنامه جیغ

برخلاف بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی، در اینجا افراد عادی ستاره‌های میدان هستند! اما نه هر آدم عادی‌ای! دانشجویانی که خودشان هزینه تحصیلشان را تأمین می‌کنند، در اولویت ثبت‌نام قرار دارند. فرصتی بی‌نظیر برای شرکت در یک بازی هیجان‌انگیز و پر از رمز و راز که خون را در رگ‌هایتان منجمد می‌کند!

به علت استقبال زیاد، ثبت‌نام برای فصل اول این برنامه به پایان رسیده است. اما ناامید نشوید! شما می‌توانید همین حالا برای فصل دوم برنامه جیغ پیش‌ثبت‌نام کنید و منتظر تجربه‌ای منحصر به فرد باشید.

برای شرکت توی برنامۀ جیغ باید روی لینک زیر کلیک کنید:

ثیت نام برنامه جیغ

تجربه جیغ در دنیای واقعی

اگر شرایط ثبت نام ر برنامه جیغ را ندارید، اصلا نگران نباشید. راه آسونتری برای تجربه چنین هیجانی وجود داره! تجربه اتاق فرار و هانتد هاوس با دوستاتون می‌تونه به همون اندازه هیجان انگیز و جالب باشه! اتاق فرارهای تایم فورفان یکی از بهترین گزینه‌ها هستن! چراکه شما میتونید تم، میزان سختی و داستان بازی رو مطابق با سلیقه خودتون و دوستاتون انتخاب کنید.

امتیاز به این مطلب
یاسمین روحانی

یاسمین روحانی

نظرات